esmaspäev, jaanuar 09, 2006

tervisesport

Nõndaks. Minu kodulinna ujula tõmbas endale minu silmis vee peale. Ujulas saab nautida 25m pikkust, nelja rajaga basseini, lastebassein, kuhu võivad minna kuni 6 aastased lapsed, saun, dush, and thats it. Vanal aastal oli ujula rangeks trumbiks hind. 15.- hommmikul, 25. õhtul. Seda õpilasele (nagu mina). Nüüd tõstsid hindu. 20.- hommmikul. Selle elab üle. Aga 50.- pärast kella viite.
Võrdluseks: Keila ujula on minust ~10 km kaugusel. Edasi tagasi lisandub ~~20.- sõidu peale.
Hind on 60.-, kokku siis 80.- (kui üksi minna, tavaliselt 2-3kesi autos)
ja selle eest saad ujuda, lastebassein, välibassein, veetoru, mullivann, 4 veemashaazi aparaati, aurusaun, leilisaun, dush.
Hmm, ma arvan, et Martti, sa aei pea enam kartma, et ma sind keelitaks Saue ujulasse ujuma, kuna see on odavam. Hinnavahe ei kaalu üles atraktsioone.
Aga hommikuse ujumise peaks küll ära proovima.